Virtuální realita (VR) umožňuje uživatelům ponořit se do plně simulovaného prostředí, zatímco rozšířená realita (AR) přidává virtuální prvky do reálného světa. Ve výrobním prostředí poskytují jedinečnou konkurenční výhodu na mnoha úrovních.
Virtuální realita ve výrobě
Prostřednictvím simulace a vizualizace je možné vytvořit virtuální modely výrobních prostředků, které usnadňují plánování a optimalizaci výroby, ale také interaktivní náhled na výrobní linky, stroje a zařízení, což zvyšuje jejich efektivitu a zkracuje čas potřebný pro výrobu. Virtuální prototypování dává firmě možnost testovat a ověřovat funkčnost a ergonomii výrobku před fyzickou výrobou.
Velké uplatnění nachází virtuální realita při servisu a údržbě strojů, kdy pomocí přesnější diagnostiky zrychluje a zefektivňuje údržbu, snižuje výpadky výroby a zvyšuje produktivitu technických pracovníků.
Deset minut čtení jednou měsíčně, inspirace k nezaplacení.
Vaše nastavení souborů cookies
Na této webové stránce používáme soubory cookies a podobné technologie (společně též „cookies“). Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.
V případě, že chcete naši webovou stránku užívat pouze s nezbytnými technickými cookies, klikněte níže na tlačítko „Pouze nezbytné cookies“.Pokud souhlasíte s použitím všech cookies (technických, analytických i reklamních), klikněte níže na tlačítko „Souhlasím se vším“. Jestliže chcete přijmout, respektive odmítnout, pouze některé cookies dle kategorií, klikněte níže na tlačítko „Podrobné nastavení“. Provedené nastavení cookies můžete kdykoliv změnit.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout. Váš prohlížeč můžete nastavit tak, aby tyto soubory cookies blokoval. Upozorňujeme vás, že v takovém případě některé části webových stránek nebudou fungovat.
Google LLC - 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States
cookiePreferences
Aktivní
Analytické cookies
Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat využívání našich webových stránek, měřit návštěvnost a získávat další informace o provozu webových stránek. Cílem je zlepšovat výkonnost našich webových stránek.