Digitální strategie zahrnuje pečlivou analýzu digitální vyzrálosti firmy, identifikaci klíčových oblastí potenciálního zlepšení a stanovení konkrétních kroků pro dosažení těchto cílů, včetně jasného časového plánu, finanční náročnosti a výpočtu návratnosti.
Mapa digitální transformace podniku
Digitální strategie navazuje na bezplatný digitální audit a představuje komplexní plán, který výrobním firmám umožňuje využít moderní technologie a digitální nástroje k optimalizaci všech aspektů jejich provozu. Detailně analyzujeme podnikové procesy – hlavní, vedlejší a podpůrné, výrobní, vývojové, a to od přijetí zakázky, přes její zpracování až po dodání. Na základě této analýzy pak vytváříme strategii digitální transformace podniku včetně časového harmonogramu, finanční náročnosti a výpočtu návratnosti.
Každý dílčí projekt dokážeme popsat v úrovni detailu jakou zákazník vyžaduje a stanovit předpoklady k jeho realizaci a rizika. Dále stanovíme dílčí rozpočet, harmonogram a doporučíme možné dodavatele tak, aby koncepčně zapadli do celkové strategie.
Díky spolupráci s akademickou půdou a dodavateli mnoha řešení nabízíme nestranný podhled a dokážeme navrhnout zákazníkovi řešení na míru. Ať už se jedná o velký podnik se sériovou výrobou nebo malou firmu se zakázkovou kusovou produkcí.
Jak spolupráce při tvorbě strategie probíhá:
Seznámení se s podnikem, získání základních informací o podniku a stanovení počáteční stav digitální vyzrálosti.
Detailní analýza podniku a procesů napříč podnikem (horizontální i vertikální). Zpravidla pokrývá všechny procesy od přijetí zakázky po její dokončení.
Identifikace klíčových oblastí pro digitalizaci.
Vytvoření konceptu digitalizace včetně logické návaznosti. Definovaní nutných předpokladů a strategických rozhodnutí, pro rozboj digitalizace ve společnosti.
Stanovení roadmapy projektů, popisu dílčích projektů, možných dodavatelů, nutných investic a návratnosti.
Digitální strategii zpracovává společnost CARDAM, s.r.o., která má v této oblasti dlouholeté zkušenosti. Díky vlastnímu týmu expertů na digitalizaci a technologie je schopna zpracovat nejen konkrétní získaná data a informace, ale navrhovaná řešení porovnat a zhodnotit s již dříve aplikovanými postupy v podobným firmách nebo oborech.
Deset minut čtení jednou měsíčně, inspirace k nezaplacení.
Vaše nastavení souborů cookies
Na této webové stránce používáme soubory cookies a podobné technologie (společně též „cookies“). Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.
V případě, že chcete naši webovou stránku užívat pouze s nezbytnými technickými cookies, klikněte níže na tlačítko „Pouze nezbytné cookies“.Pokud souhlasíte s použitím všech cookies (technických, analytických i reklamních), klikněte níže na tlačítko „Souhlasím se vším“. Jestliže chcete přijmout, respektive odmítnout, pouze některé cookies dle kategorií, klikněte níže na tlačítko „Podrobné nastavení“. Provedené nastavení cookies můžete kdykoliv změnit.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout. Váš prohlížeč můžete nastavit tak, aby tyto soubory cookies blokoval. Upozorňujeme vás, že v takovém případě některé části webových stránek nebudou fungovat.
Google LLC - 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States
cookiePreferences
Aktivní
Analytické cookies
Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat využívání našich webových stránek, měřit návštěvnost a získávat další informace o provozu webových stránek. Cílem je zlepšovat výkonnost našich webových stránek.